Om je vingers bij af te likken

10255851_2 Bij mij op het werk komen regelmatig de nieuwste kookboeken voorbij. Ik snuffel er altijd even in, sommige boeken gaan over keukens waar ik niet zoveel mee heb. Andere boeken zijn soms wat te decadent, of ingewikkeld, anderen weer te simpel, of niet veel afwijkend van de tig kookboeken die ik al heb.
Vandaag kwam er een boek voorbij, dat gewoon naar mij schreeuwde! Titel? Het boek voor de Chocoholic. Chocoholic met een hoofdletter. Ik sloeg het boek open en de chocolade droop er bijna uit vandaan! Wat een heerlijkheid! Toetjes, cakes en koekjes, taarten, bonbons en weet ik wat nog meer! Echt om je vingers bij af te likken! Als ik van een overdosis choco geen migraine kreeg dan had ik mezelf er echt vierkant aan gegeten! Prachtige foto’s en duidelijke uitleg, omschreven zodat het water al in je mond loopt.

Het boek verschijnt binnenkort in de winkels. Ik denk dat ik het maar ga aanschaffen.
Nu nog iemand om al dat lekkers het voor te maken…

Geef een reactie

