Restaurant Puyck

Gisteren was ik door de hoofdredactie uitgenodigd om de 60ste verjaardag van mijn collega te vieren in restaurant Puyck aan de ceintuurbaan in Amsterdam. Met z’n vijven gingen we daar lekker een hapje eten. Het is een hip restaurant waar het niet klinisch modern was maar aangenaam gezellig. Ze hadden een Frans-Aziatische kaart, en dat past nou precies bij mijn smaak! Als voorgerecht had ik Truffel-geitenkaas wonton’s, salade met shitaken, kweepeermarmelade. Dat voorgerecht was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de Heilbotfilet in truffelmosterd gemarineerd,knolselderie puree,bascilicmsaus. Voor zover ik weet had ik nog nooit gebakken heilbot gegeten, maar dat kan zeker weer! Als toetje toe hadden we Pecannoten taart, vanille ijs, rozemarijn fudge saus. Daarna nog een glas muntthee omdat ik van koffie niet meer kan slapen. Al met al was het een gezellige avond ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!

Geef een reactie

