geselecteerd als gefixeerd bericht

Hallo!
Omdat het grootste deel van de lezers van Coolfool’s weblog ondertussen al op zichzelf- of samenwonend is leek dit me nou eens een goed idee. Omdat het soms wel eens moeilijk is om weer eens iets anders te eten te verzinnen dan gekookte aardappelen heb ik besloten om hier maar eens onze succesrecepten neer te zetten. De recepten van mij zijn allemaal al eens gemaakt (meestal door Snieder) en goedgekeurd door een van de lastigste eters (ik dus). Natuurlijk kan iedereen zijn recepten naar mij mailen en zal ik ze plaatsen. En iedereen is natuurlijk vrij het recept te gebruiken!

Geef een reactie

